środa, 11 października 2017

10. Low battery


Aktualnie pewnie śpię, bo doszłam do wniosku, że nie będę wrzucać posta w środku nocy.
Robiąc te kilka szablonów, myślałam, że troszkę się rozruszam. Ale wychodzi na to, że zadziałało to z odwrotnym skutkiem + działam wbrew wcześniejszym założeniom. Reaktywowałam tego bloga, ogłaszając, że nie będę brać na siebie po kilka zamówień, bo wtedy czuję się pod jakąś dziwną presją i nie potrafię wykrzesać z siebie czegoś ciekawego, nawet kiedy zamawiający nie mają z tym problemu. Sama ją na sobie wywieram. Wydaje mi się, że bardzo łatwo to zauważyć w tym poście. Dlatego daję sobie czas; przyszedł październik, ogarnę kilka spraw i skupię się na jakimś ciekawym szablonie dla Lapidarium Narutowskiego. Tym razem będę się tego trzymać, bo w sumie jestem tu głównie dla ludzi, którzy oczekują ode mnie czegoś ciekawego, a ja czasem, po prostu nie jestem w stanie wziąć na siebie zbyt wiele. Tym razem to zrobiłam, zupełnie niepotrzebnie.

No, ale już pobełkotałam. :v
Chciałabym podziękować za wyróżnienia na Katalogu Grafików, którymi mnie obdarowano w międzyczasie. Zapraszam także na Autumn Challenge!


Szablon dla Kaori Chan

Szablon dla Blue

Szablon dla Yakiimo

Szablon dla Ginny

Szablon dla Tasaka


ZAMÓWIEŃ NIE PRZYJMUJĘ.
Jak wrócę do formy i chęci na pewno się o tym dowiecie z fejsbunia.


6 komentarzy:

  1. Mam Ci ochotę zrobić krzywdę...
    I to taką poważną że klękajcie narody.
    Jak te wszystkie szablony (poza szablonem Tasaka, bo nie mam zaproszenia, ewentualnie google+ leci sobie w kulki żąda ode mnie zalogowania sięxdd) nie są ciekawe, to ja jestem królową Anglii. A przecież wiesz że nią nie jestem i nigdy nie miałam aspiracji do bycia nią ;D
    Wszystkie są śliczne i przykuwają uwagę swoimi kolorkami oraz teksturą/ schematem/ układem (Jak ogarniesz o co kaman, to szacunxddd). Dlatego też nie wiem czemu chcesz zrobić przerwę, skoro widać, iż nie wyszłaś z wprawy... Ale to Twój blog, Twoje życie, Ty decydujesz, a ja muszę grzecznie zaakceptować Twoją decyzję i poczekać ;3 Niby mogłabym zrobić dym, jednak coś tak czuję, że nic by mi on nie dał poza nieprzyjemnościami.
    Zrobiłabym listę ale jako że nie mam dostępu do jednego z szablonów (powody wyżej) a na podgląd nie mogę wejść, bo zaraz mi wyskakuje komunikat w stylu "Ta strona nie jest bezpieczna", to muszę sobie darować. Ewentualnie w weekend podeślę jak wejdę na mojego stacjonarnego trupa ;)
    Pozdrawiam!
    PS. CZY TO NORMALNE, ŻE JAKBYM MOGŁA TO CAŁY DZIEŃ BYM SIĘ GAPIŁA NA SZABLON DLA MNIE?! xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okeeeeej...
      Google się odfochało i pozwoliło mi wejść w podgląd...
      Nie robię listy, bo mi się odechciało ;D
      Ale napiszę, że tak jak Kora jestem zakochana w szablonie dla Kaori, choć nie przepadam za Sakurą ani za różowym/ różowopodobnym kolorem ;) No i Yakiimo też ma cudny szablonik, głównie przez nagłóweczek! <3
      Ps. ALE SZABLON DLA MNIE I TAK UWAŻAM ZA NAJPIĘKNIEJSZY! xDDDD

      Usuń
  2. Każdy mi się podoba. Szczególnie ten z Genosem dla Blue i ten dla Tasaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace! Jestem zakochana w tej dla Kaori. <3 Swego czasu czytałam dużo ItaSaku, chyba do tego wrócę. :D

    Nic na siłę Maya! Jeżeli uważasz, że potrzebujesz przerwy, powinnaś ją zrobić. Dbaj o siebie, bo ostatnio mam wrażenie, że gdzieś zginęła Twoja energia. :(

    CZEKAM NA GRUVIĘ I PROTOKÓŁ. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oya oya! Haikyuu otwierające i zamykające post mnie kupiło :))
    Robisz piękne minimalistyczne szablony z anime i artami :)) Zazdroszczę, bo tak nie umiem :<
    Mój faworyt to pierwszy szablon ^^ Cudeńko <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pożyczę ci ładowarkę żebyś mogła się naładować. Co ty na to? ^^

    Ten art w szablonie dla Ginny jest tak śliczny, że aż się popłakałam. Ogółem ten szablon podoba mi sie najbardziej ze wszystkich.

    No i nadal nie wiem co jest nie tak z tym zdjęciem w moim szablonie. XD

    OdpowiedzUsuń

Czytelnicy: