środa, 25 października 2017

11. Jesień za rogiem

Łał, Mayako zrobiła sygnaturę.

Imminence - Up ♫

No, jesienna aura wjechała do mnie z takim impetem, że w przeciągu chwili zrzuciła z drzew praktycznie wszystkie liście. Nie zdążyłam wyjść z lustrzanką i porobić jakichś ładnych zdjęć. Smutno mi teraz. ;-; Czekam na zimę. Ale tą fajną, śnieżną, gdzie trzeba przedzierać się przez zaspy i wyglądać jak bałwan. Może w tym roku natura będzie sprzyjać.

Ogólnie wzięłam się mocno w garść i ogarnęłam sporo spraw, żeby uprościć sobie troszkę życie. Myślę, że niedługo wiele się zmieni i jestem z tego straszliwie zadowolona. :3 

Przyszłam jedynie pokazać szablon na swoją podstronę i przyjąć jakieś zamówienie. Ale jedno, nie więcej. Tak jak wspominałam, mam teraz dużo zajęć, a w poprzednim poście mówiłam, że kończę z braniem kilku zamówień na raz, bo nie mogę wtedy poświęcić wystarczającej uwagi na jeden.


Pamiętajcie. Przyjmę JEDNO zamówienie. Niech będzie ciekawe, pliska.
Kłamałam. Zapomniałam o szablonie na Lapidarium. xD

3 komentarze:

  1. Wiesz jakiego miałam mindfucka, jak dzisiaj weszłam na GO i ujrzałam nowy post, bo przez treść poprzedniego, nie spodziewałam się ujrzeć nowego zbyt szybko?
    Wracając do sedna... Sygnatura (chciałam napisać miniaturka, trzeba sobie zrobić wolne od pisaniaxD) trafiła w moje gusta, jeśli chodzi o kolorki - są takie żywe i przede wszystkim jedne z moich ulubionych ^^ Fikuśność słowa "Babe" też mnie urzekła (Chodzi mi o to, że litery nie są prosto, tylko wyglądają jak zawijasy).
    Po prawdziwą zimę to trzeba na Bieguny, Sybir, ewentualnie do krajów Skandynawskich. Tam na pewno jest w brut śniegu xD Ale fakt, fajnie by było jakby USA oddało nam naszą zimę, bo też bardzo tęsknie za śniegiem, za zaspami, za bałwanami i ogólnie za PRAWDZIWĄ zimą ;D
    Szkoda z tymi drzewami, gdyż ich jesienne odsłony są naprawdę warte uwagi każdego - fotografa, jak i nie-fotografa. Jednak istnieje też dobra strona - jak skądś wracasz z buta, to liśćmi można się pobawić albo poszurać :D Ja tak robię, chociaż jestem już 20-letnią, za przeproszeniem, krowąxD
    Cieszę się, że Ci się układa w życiu :) Nie dziękuj, bo to pecha przynosi!
    Podstrona miodzio! Kocham mocno! <3 Tylko wywal słowo "amatorsko", gdyż mnie drażni (Uważam, iż nie jesteś amatorską, tylko profesjonalistką).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Uważam, iż nie jesteś amatorką, tylko profesjonalistką.
      Wybacz ten haniebny błąd ;;__;;
      * miniaturka to zdrobnienie słowa "miniatura", które chciałam użyć zamiast "sygnatura".
      Więcej grzechów nie pamiętam ;3

      Usuń
  2. Czy wciąż zajmujesz się grafiką? Chciałabym aby ktoś stworzył szablon na mojego bloga, który jest obecnie zawieszony ( to tylko ze względu na to, aby odświeżyć wszystkie strony, zaprosić nowych członków... itp.)
    Pytałam się już o szablon chyba z dziesięciu osób nie licząc osób, które znam, które robią szablony, ale nikt nie chce podjąć się zrobienia szablonu na ten blog: book-of-circus.blogspot.be
    Oczywiście nie zmuszam, ale tylko się tak pytam.

    OdpowiedzUsuń

Czytelnicy: